Sunday 11 November 2012

Memperkenalkan PRUFLEXI MED

Apa itu PruFlexi Med??

Prufleximed adalah pelan perlindungan terbaru daripada Prudential


Kelebihan PruFlexiMed:



~112 Kombinasi untuk pilihan anda
PruFlexi Med memberi anda fleksibiliti untuk memilih tahap perlindungan yang anda ingini. Pilih daripada 7 option Elaun Bilik & Penginapan hospital harian dan 16 option Had Tahunan untuk mencipta pelan yang memenuhi keperluan dan bajet anda

~ Elaun Bilik dan penginapan harian
Sekiranya anda menginap di bilik dan penginapan yang lebih rendah daripada Elaun bilik dan penginapan harian yang telah anda pilih, kami akan membayar perbezaan tersebut dalam bentuk wang tunai sebagai elaun. Manfaat ini tidak akan mengurangkan had tahunan anda!!

~Tiada lagi Co- Insurans
Co-insurans bermaksud, 10% atau RM300 daripada keseluruhan kos perubatan anda adalah di bawah tanggungan anda. Sebagai contoh:

Ali telah menjalani rawatan di Columbia Asia selama tiga hari. Kos untuk keseluruhan kos rawatan tersebut adalah sebanyak RM4,200.00. Maka Ali dikehendaki membayar RM420 (10% daripada RM4200.00 kepada pihak Hospital) atau RM300 (jika co-insurans yang telah beliau pilih adalah Min-Max RM300)

TETAPI!!Dengan PruFlexi Med..

ANDA TIDAK PERLU membayar sedikit pun untuk kos rawatan anda kerana semuanya telah di tanggung oleh pihak Prudential. Menarik bukan??

~Had Seumur hidup yang tinggi

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang plan ini, Sila call/sms 012-3816041 (Jeffry) untuk membuat temujanji!!





No comments:

Post a Comment